<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Hi Glen,<br>
    <br>
    The "Export as CSV" button should trigger your browser to download a
    CSV file. Check in your Downloads directory.<br>
    <br>
    The words on the Show/Hide line should trigger appearance changes in
    the table. They only need clicking once. You don't double-click
    stuff on web pages.<br>
    <br>
    If clicking once on a column and then (after a short delay) again on
    the same column, doesn't make that column appear/disappear from the
    table below, then something's gone wrong. It works for everyone
    else, so which browser are you using and have you tried in an
    Incognito/Private window with no browser extensions running, that
    may be getting in the way?<br>
    <br>
    Cheers,<br>
    Jules.<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">On 14/10/2022 6:38 pm, Glenn
      Borkenhagen via ZendTo wrote:<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:WM!10d834085a0a57b0b6c343803223e84b549a0e73d2f2b05f42fa7683e6b8502ce41b93e27eddbc75455f9676fece8b3c!@mx.jul.es">Greetings
      -
      <br>
      <br>
      I will be the first to admit that I am a Linux newbie, but so far
      I have not figured out how to use the "Export as CSV" button that
      appears in Outbox.
      <br>
      <br>
      My ZendTo is Version 6.11-2 running on Ubuntu Server 20.04.  I
      have checked for upgrades and it appears I am up to date.
      <br>
      <br>
      This is not urgent, I found the information I was seeking in the
      zendto.log file.
      <br>
      <br>
      I see no response when I left-click the "Export as CSV" button. 
      In Windows applications this usually brings up a dialog asking
      where to store the .CSV file.
      <br>
      <br>
      Is ZendTo writing out a CSV file someplace?  Where?  I tried using
      find to locate it but did not find anything.
      <br>
      <br>
      Then there is the "Show or hide:" line.  There I do not see any
      indication of what is selected or deselected.  If I left-click a
      word there is no change.  If I double-left-click a word, such as
      All, in that line it becomes highlighted, but this also happens
      with any word anyplace on the screen.
      <br>
      <br>
      I looked through the archives back to October 2019 and did not see
      any subject lines mentioning anything to do with this.
      <br>
      <br>
      TIA
      <br>
      <br>
      Glenn Borkenhagen
      <br>
      Cody, Wyoming USA
      <br>
      <br>
      <br>
      _______________________________________________
      <br>
      ZendTo mailing list
      <br>
      <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:ZendTo@zend.to">ZendTo@zend.to</a>
      <br>
      <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://jul.es/mailman/listinfo/zendto">http://jul.es/mailman/listinfo/zendto</a>
      <br>
    </blockquote>
    <br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">Jules

-- 
Julian Field MEng CEng CITP MBCS MIEEE MACM

'All mushrooms are edible, but some are edible only once.'
   - Lithuanian proverb about life

<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.Zend.To">www.Zend.To</a>
Twitter: @JulesFM
</pre>
  </body>
</html>