<html>
<body>
<font size=3>Hello Jules -<br><br>
Thanks for your reply.<br><br>
Well, I normally use Firefox, but this morning I tried Chrome, Edge, and
even Internet Explorer on a variety of Windows computers ranging from
WIndows 10 to WIndows XP, all gave the same results as reported earlier,
nothing appears after clicking the "Export as CSV" button,
nothing in the Downloads directory.  Tried logging on as
Administrator, used my mobile as a hotspot to see if that made any
difference, still the same results.<br><br>
Then I used two Linux live-USB drives I had handy, one is Ubuntu 16.04
and the other one is Kali Linux (from sometime during 2021), those both
have Firefox for a browser.  Tried both those Linux versions using
both the in-house Wi-Fi  as well as my mobile as a hotspot, got the
same results, nothing appears after clicking the "Export as
CSV" button and nothing in the Downloads directory.<br><br>
So if you could provide a bit of guidance I suppose the next thing to do
is to do a repair/reinstall of ZendTo?<br><br>
TIA<br><br>
Glenn Borkenhagen<br>
Cody, Wyoming  USA<br><br>
</font></body>
</html>